2009年8月8日 星期六

今天又有東西要說..







上一次說的 東西, 原來還沒有告一段落..
今次, 她們又再一次說我抄東西..
怎麼說, 網上面好多人都是賣這些東西
她總是要追著我不放, 我沒辦法
當然今次我有回應到,因為無理由俾人禁住你講-.-
但係, 最後我發覺, 同佢地講多都曬氣


佢地仲要講到話, 網上個個都抄佢朋友,
不過因為我係佢中學同學, 所以佢要話我..
話我不擇手段咁搶佢地生意..
我自問, 我冇去add過任何一個人叫佢地去買野..
我如果真係要搶的話, 我理應周圍係網上唱佢啦..
但係, 反而係佢地果便係網上話我多lo-.-
唉....

成件事上, 係生意上的競爭...
但係, 不斷係網上話我的果個..所謂"中學同學", 佢只不過係一個朋友角色
我真係唔明佢即使幾睇唔過眼, 都唔關我事..
佢朋友生意唔係佢ge, 佢點講,
都唔會令到我放棄架wo..

其實佢地不斷就係話我搶生意, 抄佢地野..
但係, 佢地的東西, 也不就都是同一個地方買, 整ge野, 佢又咪係有d係抄牌子野..
其實係咁執著, 想令到我唔做ja ma..
可能, 真係我開始做呢個diy之後, 佢小左生意..
但係, 做生意就係咁架啦...

沒有留言:

張貼留言