2009年11月4日 星期三

送上1020生日.


2009.10.20
這個生日過得很快樂
謝謝所有同我講過 sms過 慶祝了的朋友們^^
最多謝一定是你啦
我親愛的的肥佬佬 老公仔


2009.10.17 鉤鑼灣怡和街麥當勞 生日會 5點pm
排名不分先後
你, 我, 泡泡, cmf, 細wing, canis, 肥偉, jason, bu, 蕉, 羊咩, tung, yt, 7b, 橙, 加查, rohan, 暴龍..
多謝出席的朋友們
希望你們也玩得開心啦!
8點多, 就完左呢上半部分
之後部分人 就轉移到肥佬佬家打牌xp
爛賭鬼 : 細wing, canis, 肥偉, yt, 加查, 阿宙(新加入)
今晚ge戰績係...
初時大輸 幸好最後小勝












1020 生日快樂!!
今朝因為好眼訓的關係, 冇番到學t^t
真係豬黎架...
唯有聽日上番啦/___\


1點多去搵肥佬佬..
1入房見到好多波波..
謝謝肥佬佬的生日蛋糕
真係好靚個蛋糕 勁鍾意
CK
食左蛋糕之後趕住交收
真係遲哂到..i am so sorry for that!!

之後番黎打邊爐, 睇戲..


返到房 繼續玩波波
肥佬佬吹左100個波波俾我
實在太開心 太靚啦!!
放到成房都係, 真係寸步難行XP
但係 玩得正開心GE時候
攬住訓低影相..
點知...
爆左個波 嚇到我都唔敢訓落去啦


呢個係識飛GE波波
上面有字架, 寫咩, 唔講得XPP
因為有人話係肉麻野
 




晚上, 去左食芝士火鍋
好似好好味咁wo!!!


等左好耐先有得食
因為好耐都未熱咁/____\ 
  
等到我樣都變埋!!
 




生日快樂
謝謝你!
讓我過了一個又驚喜 又靚 又彩色的生日
勁正
這是我們的第4個生日

沒有留言:

張貼留言