2009年12月26日 星期六

12.25 Merry Christmas!!


2009.12.25
Merry Christmas!!!!
聖誕快樂啊


1連唔知幾多日...
肥金同埋肥佬佬都會 以精靈同聖誕老人的裝扮外出
@ 12.25 Merry Christmas!!
平安夜晚去左 土瓜灣 打邊爐
有肥偉 佳寶 肥明?! 思欣&GF
好多野食, 多都我地都食唔哂
仲好辣 辣到個咀同我鼻都有反應 a_a

之後 最後都係番左灣仔
我地打麻雀!!!
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

一開始都冇糊食 仲輸到淨番$50
真係唔知咩事..
好在最後我都食番幾鋪自摸, 仲有槓上自摸wow
咁先唔洗輸 實在太好了


X'mas
買下聖誕禮物 之後出左cwb
周圍行行下 又行行下
我地去左世貿 夾公仔 影貼紙相
哈哈哈, 我地夾到個 他媽哥池東東..
太開心了, 我鍾意呀!!
肥佬佬好野!!!!!!!!!!!!!~~
@ 12.25 Merry Christmas!!


我地係世貿 下面個聖誕樹影相
又2個外國人走黎話要同我地2個影相..
哈哈, 勁好笑
我地去食扒 好好味啊~~
不過又好飽呢食到..


之後去行果條唔知叫咩街..
我成日都唔記得 , 不過我知道好岩我睇d野..
因為我最鍾意d無聊野架啦...
呵呵呵, 我地買左野呀~~
之後又見到果2個外國人..
佢地仲俾番我地睇頭先果2張相..
heee..咁有緣我地a_a


最後去埋時代 買野..
今日行程就係咁多啦..


呀..係呀, 係時代 買野 ..
發現左有隻貓 原來叫Kamkam 佢個fd 叫Dondon
wow...正野

哎呀呀..
同肥佬佬一齊呢幾日, 日日都係食..
就黎變大肥金啦..
點算好呀



快d交換禮物啦..
好似好開心咁呢..
好野!!!!

順帶一提, Kam's DIY shop 星期2會照常營業, 謝謝