2010年6月20日 星期日

20110619 // 分享小物.



女孩子天生也愛美~
最近迷上了指甲油.
能讓我這個經常因未乾透而花了指甲, 所以半途面廢的小金仔著迷的~~~
是這個1set 3支的指甲油呢*0*


先買了紫色那1 set,
a - 底色是 淺粉紅
b - 指甲的前1/3是 淺紫帶一點閃粉.
c - 搽在a&b中間的 是金色的閃粉


搽出來的效果是這樣的.
可能影相比較淺, 比較不明顯.
加上我搽的沒有很厚, 加上紫(a)沒有搽很大範圍,
但實物真的不錯~
(靚到我得閒無事會望下d指甲, 暗暗說 : 真係靚啦我d指甲a_a)






真的很喜歡這個系列的指甲油~
所以忍不住再去買多一個藍色的來試試.
不過因為工作關係, 還未有機會即買即試..
不過搽左之後我都會再影多張相, 分享給大家^.^
 ~~其實好想買哂咁多隻色回來,
不過好似又未必搽得哂wo ..
hahahah, 我係果d一有, 就會好想買哂成set回來果d人來的~~

 ---------------------------------------------------------------------------
 最近OK便利店又有換東西的東西了~~~~
但最吸引的是, 今次主角有"小金"呀!!!!!!!!!!!!!!!!
真係不得不令我要去光顧下了~~~
不過我家樓下3,4間都係7-eleven -_____-
 但果日係ok到買了,
未開果陣, 好貪心咁諗....

3個都係jumbo, jumbo, jumbo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


最後, 3個10分-___-
 我知道都有排我儲~~~~
不過.................
7-11最近都又出左d disney公仔~
(其實經常耐唔耐出, 呃我d $, hahha)
今次有小金公仔呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
咁真係好難唔買~~(買一隻仲好過係ok到儲haha)

不過買呢個公仔, 背後都有個小插曲~~
買完公仔..
媽咪 : 仲細咩, 買埋d公仔~~~~~
我 : 因為佢叫小金呀麻!
媽咪 : 唔怪之得啦-0-
隔左一陣,
媽咪 : 是旦整隻公仔出黎, 叫咩名都得啦a____a~
...............................
我 : -_____-"
-----------------------------------------------------------------------------

因為最近都在整作布類製品...
所以都會用到軟尺~
但可能因為我成日亂放的關係..
前日終於給我跌壞了可愛的熊仔><
不過因為佢真係好可愛, 爛左先識珍惜xd
所以我決定買番個一樣的~~~


雖然呢個係粉紅色, 冇之前黃色果個咁靚..
不過用住你先啦hahahahahaha!!


講住咁多先,差唔多要訓教了...
聽日又要番工, 真係想放多幾日假><
(相信好多人都有同感*3*)

p.s.(不過其實係普通指甲油, 只係佢配好3支為1set, 唔洗自己再襯)
岩哂我呢d懶人~~~
同埋價錢都唔貴, 幾抵玩呢~~~~

沒有留言:

張貼留言