2016年12月31日 星期六

休閒。HelloToby.com美甲好幫手

想說最近朋友介紹我一個網站,如果早點知道就好了~
那我之前美甲就可以有更划算的價錢啦。

因為在香港美甲店實在太多了,很多都是樓上店,要找真的不容易呢!
雖然網路有很多修甲教學,但是有時候還是找專業的,做一下指甲護理還是覺得是值得的。






HelloToby.com是一站式網上服務平台,可以尋找不同類型的服務;
寵物褓姆、補習老師、甚至平面設計師等等⋯⋯
 從家居、商業、健美、補習或活動策劃服務,HelloToby能夠為你極速配對最佳的「服務專家(Service Pros)」。





首先在主頁輸入想要尋找的關鍵字 或者 click「健美 - 修甲美甲」的版面。

按這邊>







到達修甲美甲頁面,
只要按照個人的要求回答幾個問題就業可以得到免費報價呢。



平常在網路上看到很多很美的美甲圖片,
水晶甲,Gel 甲,什麼gel甲延長的超多選擇!
我看最近網路單色的指甲都好好看呢~
以下的網路照片實在太燒人啦!!!

我也好想弄這樣子呢~~~







接著可以選擇是「專家需要上門提供服務」,可仔細的填寫地區,日期;
或者 「到專家的辦公室」可選擇我可以接受的路程 是多少。

看自己方便,選擇上門的,安坐家中,好適合宅女的我啊!!!






最後跟隨輸入個人資料、聯絡方法就會收到電郵確認~
不久就收到有關報價呢!!!





最後還有修甲師的美甲小秘訣,超貼心的!!!






得到報價後更可以到網站看看她們的profile簡介,還有其他用家的評價參考;
有看上的就直接聯絡美甲師約時間,完成直接付美甲師,
HelloToby.com 網站完全沒有收一分一毫呢!

網站簡單易用,版面清晰,想要尋找所需的要求也很仔細,而且多元化~
下次美甲,不用出尖沙咀,銅鑼灣整甲了~
安坐家中都可以輕鬆有專家幫忙啦!!!




香港全新一站式網上服務平台 :https://www.hellotoby.com/zh-hk/


[ 這篇文章 資料由 http://Hellotoby.com 提供 ]

謝謝收看。
小金Kam.



1 則留言:

  1. 補習社
    補習免中介
    搵補習
    補習平台
    補習老師
    FLOWCLASS
    補習免中介
    搵補習 【平價時尚】大學生平時著咩用咩?唔係GUCCI LV先係fashion!
    Estherccy, 8 months ago 1 min 462
    現今社會,許多人都會崇尚品牌產品,認為身上有名貴品牌產品就會顯得十分時尚。但係作為一個窮苦學生,大多數人都不可能承擔如此昂貴嘅開銷,咁作為一個大學生,該如何用有限嘅經費穿出時尚傳搭呢?好重要嘅一個point就係有一個好靚嘅平價手袋!今日就等Tutor Circle尋補同大家一起睇睇點先可以變成一個時尚達人啦!

    平價女生手袋
    一身嘅時尚穿搭都需要一個好睇嘅平價手袋作為時尚單品,一個價格親民又好睇嘅手袋對於一個女仔黎講十分重要。唔係每一個女仔都可以負擔Chanel Gucci LV果啲大型品牌。今日就等小編同大家介紹一下相對價錢較便宜又好睇嘅手袋啦!

    Salad
    Salad嘅手袋比較適合年輕女仔購買。價格大概係$1000上下,顏色設計都適合年輕女仔。如果你係唔鍾意用大手袋嘅女仔,Salad就啱曬你啦,哩個牌子嘅手袋size偏細,最適合平時鍾意淨係帶一個大銀包就出門口嘅你啦!

    一個價值$1585.00的手袋

    Coach
    Coach嘅手袋如果係官方網站上面買可能會比較貴,但係去其他網站好似HKTVMall同埋outlet,就會相對便宜好多。通常1500以下就會買到一個好好睇睇嘅手袋㗎啦!無論係斯文嘅打扮,定係比較隨性輕鬆嘅打扮,Coach都係一個適合配搭嘅牌子。

    Coach WILLIS 18 手袋

    平價男生手袋
    好多人可能都會覺得奇怪,男仔好似平時好少會用手袋窩,點解都會提議佢地用手袋作為一個時尚單品呢?各位不妨都買手袋俾你地嘅男性朋友,等佢地成為下一個時尚達人啦!男仔如果用手袋用得恰當,其實真係好charm啊!小編嘅少女心爆發啦!!

    Supreme
    大家近年有無發現好多男明星開始會用斜揹嘅手袋?!大家對男仔嘅認知可能唔係好多,男仔成日兩個褲袋都塞滿曬唔同嘅嘢,其實佢地要帶出門口嘅野唔會俾女仔少!所以想做一個潮人不如考慮一下Supreme嘅小斜揹袋啦!

    Supreme男裝斜揹袋

    Carhartt
    除左Supreme 究竟有咩平價親民又好睇嘅牌子可以推薦俾男性朋友呢?就係Carhartt啦!佢地嘅設計新潮得黎不失型格風,好適合好Cool嘅男仔friend啊!佢地嘅價錢比Supreme再低dd,$200蚊起已經有好多唔同嘅選擇㗎啦!

    Carhartt Payton Hip Bag

    男女通殺品牌
    相信大家對Adidas Nike Dickies 等等嘅品牌絕對唔陌生,哩啲都係一直收大家歡迎嘅牌子。但係今日小編想同大家介紹多兩個牌子,價格同前面提到嘅品牌差唔多,但係款式同種類更多,希望可以為大家提供更多選擇!小編想推薦嘅品牌就係Bershka同埋MyStyle啦!佢地都係一啲平價得黎都有品質保證嘅品牌黎!希望大家都可以成為下一個時尚達人啦!

    總結
    相信大家依家都對時尚穿搭有左初步認識,希望小編嘅小提議可以幫到大家學識更多嘅打扮小tips,一齊著出自己嘅風格同特色!係唔係好想快d約埋幾個朋友就去行街shopping啦!GoGoGo!!!!!

    延伸閱讀:【室內好去處】香港 – 落雨不怕,落雪也不怕?



    此文章純屬 Blogger 個人分享,並不代表本網誌立場。



    想追返學校進度?Tutor Circle尋補有超過35,000個三大導師,最快兩小時幫你搵一個優秀既上門導師!

    想搵 一個合適既私補老師

    DSE讀得咁辛苦,想活用知識黎賺下外快?

    想搵 好多好多私補學生

    緊貼尋補 Blog、Facebook同Instagram,想尋補?搵Tutor Circle!



    Z世代 修辭手法 Ocamp
    英文補習 上莊 中文補習 議論文
    slp smaple 補習網 數學補習
    大學五件事 綜合格式




    吃喝玩樂, 尋 · 健康, 小編分享
    【都市病】都市人壞習慣s 你中左幾多?

    吃喝玩樂, 小編分享
    【港產片淺析】港產片式微了嗎?4部對抗炎夏對港產恐怖片!

    Related posts

    回覆刪除