2009年7月25日 星期六

早幾天的事.





早幾天我去買貨的時候
竟然....怨家路窄
俾我見到佢地(另外一個買家, 上一篇果到)

一去到就見其中一個係到睇緊野..
之後見到另外果個
之後佢地發現我 仲打俾佢朋友話見到我...
講到想打我咁 真係................傻傻地的

無啦 我同個朋友睇完野我就走了
全程望都唔望佢地 免得陣間又呢樣果樣-.-



琴日去左書展, 好多人..
又好熱禾
最後收穫係 theresa同stephy的書
男友係阿寬的散文數本
呀, 仲有, 我地買左 "甜甜私房貓6"
最新出架 等左好耐先出呢...
 


有時 很多東西都身不由己
想努力去做 卻不知從何做起
有理說不清

沒有留言:

張貼留言